måndag 31 maj 2010

Försenat bidrag till bloggpartyt



Det har arrangerats bloggparty ute i cyberspace via Allt om Scrap, men jag var lite för långsam med att fota min LO för att hinna delta. Det är så mycket annat som ska hinnas med nu under våren. Gillade i alla fall skissen som Cissi lagt ut väldigt mycket och det var kul att utmana mig själv att scrappa runda former, vilket jag aldrig gör annars.

Har använt papper från Maja Designs vinterkollektion och sen ett tårtpapper, eftersom jag inte äger ett enda runt mönsterpapper. Måste nog åtgärdas nu när jag fått in lite slantar i pysselkassan efter scraploppisen! :) De turkosa filtbokstäverna var min julklapp från föreningen och kom väl till pass.

Tack till mina medscrappare M och L för inspirationen att förbättra blomsterprakten på LO'n också! :)

Kram,
C.

3 kommentarer:

  1. Åh vad fint!! Är så kul att kika in och få lite inspiration. Här är det bröllop, dop och kalas typ varenda helg framöver så det gäller att pyssla på :) Kram Kikan

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Jag gillar Majas vinterkollektion, de är så fina i sig så att de nästan är självscrapande.
    Tack för din snälla kommentar i min blogg :)
    ~Anita

    SvaraRadera
  3. Toppenfin lo med härliga detaljer!
    Det blev supersnyggt med tårtpappret under fotot :)

    Trevlig helg på dej!! :D

    KRAM Petra

    SvaraRadera