torsdag 20 maj 2010

Ännu ett grattiskort


Ni tror nog att jag inte gör annat än födelsedagskort till swappen i NLS, för det ser då verkligen så ut på bloggen! Har fotat några layouter som jag ska publicera så snart jag får tid. Det är ju det där enormt tidskrävande momentet med att stoppa i en sladd i kameran och trycka på en knapp... ;P

Här kommer i alla fall kortet (på det randiga paketet) som Carola fick när hon fyllde år i maj. Jodo, älsklingspapperet från Maja Design har fått jobba igen och fjärilen kommer från ett urklippsark som jag köpt från Panduro för ett bra tag sedan. Som ni ser har jag äntligen gått och köpt min en Dymo från Clas Ohlson också, så nu vill jag märka alla alster med den. Nu vet ni varför ifall det dyker upp mycket Dymo-märkta saker framöver. :)

Kram,
C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar