tisdag 27 april 2010

Grattiskort med Maja Design




Sonens lilla tjejkompis fyllde nyss ett år och då gjorde jag ett litet kort till henne. I samma veva var det dags för april månads födelsedagsscrappare i swappen och då slog jag två flugor en en smäll och gjorde ett liknande kort till henne. Har använt Maja Designs CreaDiem Blomstra. Älskar dessa papper och ångrar att jag inte köpte fler. När man väl har beundrat papperen klart och sätter kniven i dem så går de åt med en rasande fart. I alla fall hos mig! :)

Kram,
C.

2 kommentarer:

  1. 2 jättefina kort du gjort!
    Jag är också överfötjust i dessa papper! De är så überfina!

    Tack för orden inne hos mej!
    Kul att du också har samma slutsiffror som din mamma! Det måste nog bara vara du å jag som har det..tror du inte det?! ;)

    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Tack söta du för lyckönskningarna!!! Och självklart kommer det bilder :) Stor kram från bröllopspirriga Kikan

    SvaraRadera